Vystudoval vysokou školu v oboru ekonomie a management, kde se věnoval také tradičnímu a strategickému marketingu. Více než 7 let působil jako specialista PR v Národním památkovém ústavu, kde kombinoval obsahovou tvorbu, strategii i veřejnou a mediální komunikaci. Paralelně se věnoval grafice a správě webů. Právě tato kombinace dovedností a zkušeností ho přivedla k založení vlastní marketingové a designérské agentury Sonet Studio.
Dnes se svou agenturou pomáhá firmám s jejich digitální transformací, vede školení pro firemní týmy po celé České republice a jeho kurzy se zaměřují na praktické využití moderních nástrojů jako je Canva, ChatGPT, Claude, a další digitální platformy. Jeho hlavní doménou je marketing a tvorba webů.
Luboš začal svou kariéru jako pracovník pro styk s veřejností v Národním památkovém ústavu - konkrétně na státním hradě Trosky v Českém ráji.
Jako zakladatel a jeden z hlavních stratégů agentury pomáhá firmám s nastavením marketingu, brandingu, vizuální komunikace i AI automatizací.
Kromě toho Lubošova společnost provozuje zakázkové knižní nakladatelství Sonet, kde se soustředí především na pomoc začínajícím autorům.
Správa produktů na merch a vizuálních výstupů pro světovou značku spojenou s odkazem Alfonse Muchy. Luboš má na starosti projektový management.
eBranding holdingové společnosti, strategické poradenství a vizuální komunikace.
Firemní weby a vizuální identity společností ve skupině Erbia a jejich online prezentace.
redesign webových a e-shopových struktur pro jednoho z největších českých výrobců krmiva pro psy a kočky.
Strategické poradenství, UX a online marketing. Luboš zde má na starosti projektový management a consulting.
Lubošovo studio zde skládalo novou hymnu k příležitosti 30. výročí.