Ahoj Magdo, děkuji, že sis našla chvíli na rozhovor. V jaké oblasti nyní pracuješ, případně na jakém konkrétním projektu?
V současné chvíli pracuji v turistické branži v produkčním oddělení. Několik měsíců také zároveň pracuji na dvou projektech. Jedná se o e-shop zaměřen na domácí potřeby a destilační přístroje a e-shop s desinfekčními a ochrannými pomůckami.
Proč jsi se rozhodla pro kurz Manažer pro internetové projekty v online podobě?
V březnu tohoto roku jsem se zúčastnila jako úplný začátečník prezenčního kurzu online marketingu v Praze, ze kterého jsem byla úplně nadšená. Už poslední den kurzu jsem věděla, že bych se chtěla této tematice věnovat dál. Jsem z druhé strany republiky, proto jsem uvítala, když se ve vaší nabídce objevil Kurz Manažer pro internetové projekty také v online podobě. Původně jsem měla zájem jen o některé části, ale nakonec jsem si kurz udělala celý.
Která z kapitol pro tebe byla v kurzu nejnáročnější?
Ze začátku se mi jevily docela náročné části věnující se scriptům nebo pokročilejším značkám v Google Tag Manageru. Musela jsem si některá videa prohlížet i několikrát.
Splnila osnova online kurzu tvé očekávání?
Dokonce bych řekla, že kurz předčil má očekávání. Velice oceňuji přehlednost kurzu a fakt, že vše bylo založeno na osobních zkušenostech lektorů a příkladech z praxe.
Co říkáš na materiály, které byly připojené k jednotlivým kapitolám? Byly pro tebe užitečné?
Musím se přiznat, že jsem do kurzu šla dost po hlavě a vůbec jsem si těch materiálů ze začátku nevšimla. Až teprve při vypracovávání jednoho z úkolů jsem na ně narazila. Od této chvíle jsem je začala hodně používat. Z každého videa jsem si dělala vlastní poznámky a pak jsem je porovnávala s prezentacemi a myšlenkovými mapami pod jednotlivými kapitolami a doplňovala si věci, které mi unikly.
Vyhovovala ti online podpora lektorů? Reagovali dostatečně rychle?
Musím říct, že jednou z věcí, která se mi na tomto kurzu líbila nejvíc je podpora lektora. Velice oceňuji přátelský a profesionální přístup Veroniky, která na mé dotazy reagovala třeba i v neděli večer. Na vše, co jsem se ptala, mi vždy dala jasnou, vyčerpávající odpověď.
Byly pro tebe přínosné úkoly, které navazovaly na jednotlivé kapitoly?
Tyto úkoly považuji za velmi důležitou část kurzů. Jak se říká, člověk se učí na chybách a právě chyby, kterých jsem v úkolech nasekala spoustu, mi umožnily některé věci pochopit. Po každém splněném úkolu jsem měla příjemný pocit, že jsem se posunula dál.
Využila jsi už získané znalosti z kurzu při své práci?
Než jsem začala s kurzem, byla jsem v marketingu naprostý nováček. Vědomosti, které jsem v kurzu získala mi umožnily si rozšířit obzory a začít s novými projekty. Díky tomuto kurzu jsem našla nové pole působnosti v situaci, kdy se můj obor – turistický ruch – dostal do velmi svízelné situace. Hodně oceňuji, že se v rámci kurzu probírají konkrétní příklady z praxe včetně chyb, které se často v kampaních vyskytují. Určitě mi to ušetřilo hodně stresu a peněz při rozjezdu.
Doporučila bys online kurz ostatním zájemcům?
Určitě! Na tomto konkrétním kurzu se mi líbí přehlednost a velice chytře propracovaná metodika. Ocení to nejen takový začátečník, jakým jsem byla já, ale i osoba, která se marketingu už nějakou dobu věnuje. Obrovským plusem je podpora lektora, který vše dokáže vysvětlit a přidat dodatečné informace. Jsem přesvědčena, že v ČR je to jeden z nejpovedenějších projektů ve výuce online marketingu.