Powered by Smartsupp
773 348 790
Přihlásit
Moje kurzy
Bestseller!

Manažer pro internetové projekty

Nejrozsáhlejší kombinovaná forma studia digitálního marketingu v Česku a na Slovensku od nejlepších z oboru. 

Kurz je akreditován Ministerstvem školství: MSMT-33034/2021-4
Přihlásit

O tomto kurzu

Pokud hledáte komplexní a velmi rozsáhlé školení digitálního marketingukde si vše prakticky zkoušíte a které je pravidelně aktualizováno, tak tento kurz je pro vás tou správnou volbou. Veškerá problematika je zpracována od A do Z a tempo studia si určujete pouze vy sami dle vašich časových možností. Navíc máte po celou dobu studia aktivní podporu specialistů naší certifikované digitální agentury. 

Pokud jste evidován(a) na Úřadu práce, tak Vám kurz může být proplacen ze 100 %.

Tato kombinovaná forma studia vychází z našeho prezenčního kurzu. Za 13 let existence jsme získali neuvěřitelných 600+ ověřených recenzí! Tím se tento kurz stal nejvíce a nejlépe hodnoceným školením digitálního marketingu v Česku.

Jak probíhá kombinovaná forma výuky?

  • 80 % studia probíhá online, formou předtočených videí, ke kterým se můžete kdykoliv vracet a pouze 20 % prezenčně v našich učebnách na Praze 7;
  • časová flexibilita - jak si rozdělíte studium do daných dnů po celou dobu termínu kurzu, je pouze na vás. Můžete studovat přes den, v noci či o víkendu;
  • poslední tři dny v daném termínu kurzu jsou vyčleněny na prezenční dny školení (8:30 - 15:20);
  • závěrečná zkouška se koná poslední den a po jejím úspěšném absolvování získáte osvědčení o rekvalifikaci.

Cena akreditovaného kombinovaného kurzu Původně: 28 000 Kč 26 000 Kč Splátky? včetně 0% DPH

⏳ Platnost akce do 28. 7. 2024

Nejbližší volný termín

4.10.2024 - 4.12.2024 Obsazeno 5/21 Prezenční dny: 2.12.2024 - 4.12.2024 08:30 - 15:20 (poslední den 08:30 - 16:20)

Další možnosti studia

Možnosti úhrady kurzu

  • Úřad práce DOTACE 100 %
  • Z vlastních zdrojů
  • Dárkový poukaz
  • Benefit Plus

Proč si vybrat tento kurz?

Dotazy řešíme do 1-2 prac. dnů
Dotazy řešíme do 1-2 prac. dnů
Praktické úkoly a 100% efektivita
Praktické úkoly a 100% efektivita
Užitečný feedback lektora na úkoly
Užitečný feedback lektora na úkoly
Pravidelná aktualizace videí
Pravidelná aktualizace videí

Další možnosti studia tohoto kurzu

Každý způsob má své výhody. Vyberte si, zda-li chcete docházet osobně nebo raději více studovat on-line.

On-line forma

(100% online studium)

Nelze hradit přes Úřad práce

Výhody

  • Nemusíte si brát ani jeden den dovolenou.
  • Celé studium si můžete sami naplánovat dle vašich časových možností.
  • Studovat můžete kdekoliv, kde máte internet :-)
  • Máme 4 roky zkušeností s touto formou studia a 7 000+ absolventů.

Teoretické nevýhody

  • Není akreditováno - nelze hradit přes ÚP či jinou formu dotace.
  • Absence osobní interakce s lektory.
Přejít na on-line formu 

Prezenční forma

(100 % výuky prezenčně)

Lze hradit přes Úřad práce

Výhody

  • Osobní interakce s lektory.
  • Moderně vybavené učebny.
  • 13 let zkušeností a 20 000+ absolventů.
  • Přístup i do kompletního on-line kurzu.
  • Lektorů se můžete ptát osobně i on-line formou.
  • Lze hradit přes Úřad práce jako rekvalifikace.

Teoretické nevýhody

  • Časová náročnost - výuka cca 8 hodin ve všední dny.
Přejít na prezenční kurz 

Termíny konání kombinovaného kurzu

Praha Jablonského 640/2 Praha

Seznam termínů: 6.9. - 6.11.2024 4.10. - 4.12.2024
Začíná za 41 dní
Celý termín
6.9. - 6.11.2024
Prezenční dny
4.11. - 6.11.2024 08:30 - 15:20 (poslední den 08:30 - 16:20)
Kapacita
Obsazeno
Cena
26 000 Kč (vč. 0 % DPH)
Přihlásit jako náhradník Obsazeno
Platnost akční ceny do 28. 7. 2024
Termín bude otevřen
Začíná za 69 dní
Celý termín
4.10. - 4.12.2024
Prezenční dny
2.12. - 4.12.2024 08:30 - 15:20 (poslední den 08:30 - 16:20)
Kapacita
Obsazeno 5 / 21
Cena
26 000 Kč (vč. 0 % DPH)
Nezávazně rezervovat
nebo Rezervovat kurz zdarma*
přes e-shop Úřadu práce
*Nárok na 100% dotaci od Úřadu práce mají osoby zaměstnané, nezaměstnané, pracující na IČ (OSVČ). Tuto možnost zvolte, pokud chcete veškerou komunikaci přes Úřad práce řešit online, včetně vytvoření rezervace kurzu.
Platnost akční ceny do 28. 7. 2024
Termín bude otevřen

Mrkněte na video osnovu ke kurzu

Kapitola

PPC reklama ve vyhledávačích

Tvorba a nastavení placené reklamy ve vyhledávačích Google a Seznam, a to jak v textové podobě, tak i na obsahových webech ve formě bannerů či videí. Jedná se o nejefektivnější způsob propagace.

Sklik

Přední český nástroj pro tvorbu placených kampaní ve vyhledávací síti Seznam.cz i mimo ní. Předností tohoto nástroje je zejména tvorba bannerových a video kampaní.

Google Ads

Nepostradatelný nástroj pro tvorbu placené reklamy pro každou firmu. Pokud chcete "nakopnout" váš webový projekt, tak je nutné se Google Ads naučit na pokročilé úrovni.

Google Ads Editor

Je nezbytnou aplikací ke stažení zdarma, kterou by neměl žádný PPCčkář pro svou práci vynechat. Umožní vám pracovat i pokud zrovna nejste připojeni na internetu a provádět hromadné změny v účtu.

Scripty

Scripty umožňují provádět v PPC účtech automatické změny. Pomocí nich lze v Ads například efektivně měnit nabídky, pozastavovat reklamní sestavy nebo přidávat klíčová slova.

Mergado

Prostřednictvím nástroje Mergado dokážete výrazně vylepšovat vaše PPC reklamy.

Kapitola

Webová analytika

Naučíte se přehledně analyzovat chování návštěvníků na vašem webu či e-shopu, ovládnete orientaci v nejznámějších analytických systémech a tvorbu přehledů pro tato data.

Google Analytics 4

Jedná se o špičkový analytický online nástroj zdarma od společnosti Google, který umožňuje majitelům www stránek získávat zajímavá statistická data o uživatelích svého webu.

Google Tag Manager

Slouží pro správu měřicích kódů na www stránkách. Na web se umístí pouze jeden kód a poté se již prostřednictvím přehledného rozhraní vkládají jednotlivé měřicí kódy.

Google Data Studio (Looker Studio Overview)

Je bezplatný online nástroj, díky kterému budete mít svá data přehledně na jednom místě. Jeho předností je snadné ovládání, interaktivní možnosti filtrování a další.

Google Search Console

Google Search Console vám pomůže měřit návštěvnot a výkon vašich webových stránek ve vyhledávání, opravit problémy a zajistit, aby váš web ve výsledcích vyhledávání vyniknul.

Kapitola

Reklama na sociálních sítích

Objevte jak na správnou strukturu kampaní, nastavení a vyhodnocení reklam na sociálních sítích, a to včetně mnoha jedinečných tipů z praxe.

Kapitola

SEO (optimalizace webu pro vyhledávače)

Říká se tomu mezi "lajky" reklama zadarmo. Zjistíte, co vše tento soubor technik obsahuje a jak docílit předních míst ve vyhledávačích Google a Seznam.cz na různá klíčová slova.

Kapitola

Zbožové srovnávače

Nastavení, optimalizace a vyhodnocování kampaní v nejvýkonnějších zbožových srovnávačích v Česku, a to na Heurece a na Zboží.cz.

Heureka.cz

Jednička na českém trhu v oblasti zbožových srovnávačů, kde můžete jako správce e-shopu efektivně inzerovat své produkty a ovlivnit tak návštěvníky tohoto nástroje.

Zboží.cz

Dvojka v Česku ve vyhledávačích zboží. Stejně jako u Heureka.cz i zde můžete jako správce e-shopu inzerovat své produkty a ovlivnit tak návštěvníky tohoto nástroje.

Kapitola

E-mailing

Ziskání nových zákazníků a péče o ty stávající, to je ta pravá podstata e-mailingu. Nastavení a tvorba hromadných e-mailů, práce s databází a vyhodnocení úspěšnosti e-mailových kampaní.

Proč tento kurz

  • individuální přístup ke studentům a vyvážený poměr distančního (80 %) a prezenčního podílu studia (20 % | 3 dny);
  • v kurzu je zahrnuta kompletní problematika v oblasti online marketingu;
  • většina kapitol je natočena zvlášť pro oblast služeb či e-commerce;
  • studium probíhá kompletně v českém jazyce;
  • možnost kdykoliv se zeptat lektorů formou mnoha nástrojů komunikace;
  • součástí studia je u mnoha kapitol úkol, který pro ověření získaných znalostí musíte vypracovat;
  • lektory jsou ti nejlepší s mnoha lety zkušeností;
  • pokud si projdete všechna videa, splníte jednotlivé úkoly na konci kapitol a dokončíte závěrečný test, tak získáte osvědčení o rekvalifikaci.

Jak to funguje?

  1. Přihlásíte se ke studiu.
  2. Dle stanovených termínů procházíte jednotlivé kategorie kurzu, příslušná videa, prezentace a další podklady ke studiu.
  3. Plníte úkoly a po jejich odevzdání vám přijde od lektora jejich vyhodnocení.
  4. 20 % studia musíte absolvovat formou prezenční výuky. Konkrétní termíny vám budou vždy sděleny po vaší objednávce školení.
  5. V průběhu kurzu se můžete našich lektorů na cokoliv zeptat prostřednictvím vloženého komentáře u videa.
  6. Celý rekvalifikační kurz je završen závěrečným testem (prezenčně v prostorách našeho akreditovaného centra v Praze). V případě úspěšného splnění testu je vám vydáno Osvědčení o rekvalifikaci.

Na čem nyní pracujeme a co již proběhlo

  • 19. 06. 2024

    Vylepšení studentského režimu

    Od dnešního dne ve studentském režimu nově uvidíte i přehledy a statistiky z průběhu vašeho studia. Naleznete zde váš progres studia, kolik hodin jste odstudovali, denní průměr studia a další. Jeden z nejdůležitějších přehledů se však týká úkolů. Nyní uvidíte všechny úkoly ve vašem kurzu a jejich stav přehledně na jednom místě.

    Tuto novinku naleznete v pravém horním rohu studentského režimu. Nad ikonkami Informace - Diskuze - Poznámky - Nahlásit si nyní klikněte na Průběh studia a zobrazí se vám přehled vašich úkolů a informace z celého vašeho studia. Věříme, že vám tato novinka pomůže k lepší orientaci a o něco ulehčí studium. 

  • 02. 08. 2023

       

    Přidali jsme novinku!

    V současné kapitole Google Merchant Center (naleznete pod Google Ads | e-shop) nyní naleznete nová videa pod položkou Google Merchant Center Next Generation.
  • 03. 07. 2023

       

    Aktualizovali jsme kapitolu Performance Max kampaně

    Aktualizovali jsme videa týkající se založení a nastavení kampaně.
  • 16. 05. 2023

    Vypínáme Universal Analytics!

    V pátek 19.5. vypínáme všechna videa Universal Analytics z důvodu červnového ukončení této služby firmou Google a budeme se věnovat již jen GA4.
  • 13. 04. 2023

    Přidali jsme novou kapitolu!

    Přidali jsme novou kapitolu Instagram | tvorba obsahu - naleznete zde celé menu a tvorbu všech druhů příspěvků.
  • 31. 01. 2023

    Proběhla kompletní aktualizace a podstatné rozšíření kapitoly reklamy v Meta Business Manageru

    Nyní jsou veškerá videa přetočena z aktuálního prostředí Meta Business Managera. Pribyla nová témata, cvičné bannery, rozsáhlé vyhodnocení reklam a mnoho dalšího. Navíc vše zůstává rozděleno na weby nabízející služby a na e-shopy.
  • 26. 10. 2022

       

    Přidali jsme kapitolu Zboží Inzeráty!

    Před pár týdny se Produktové inzeráty změnily a přešly pod Zboží.cz. Přidali jsme videa, jak na to po novém. :-)
  • 04. 10. 2022

    Upgrade Universal Analytics na Google Analytics 4

    Jelikož Universal Analytics končí v roce 2023, tak jsem pro vás připravili kompletní upgrade kurzu (více než 200 videí) na Google Analytics 4 a Google Tag Manager.
  • 17. 09. 2022

    Aktualizovali jsme videa!

    Aktualizovali jsme všechna videa z nastavení klasické Facebook stránky na nový režim Profil stránek.
  • 16. 09. 2022

       

    Přidali jsme novou kapitolu do Google Ads: Kampaně Performance Max!

    Dlouho očekávanou novinku naleznete v kapitole Google Ads e-shop pod názvem Maximálně výkonné kampaně (Performance Max kampaně).

  • 26. 07. 2022

       

    Aktualizovali jsme kapitoly!

    Do nového rozhraní Google Ads jsme u kapitoly Google Ads | služba kompletně přetočili části Vyhledávací síť ("Hledat"), ObsahováObsahová | Remarketing a Video.
  • 11. 07. 2022

     

    Přehráli jsme nově celou kapitolu PPC Bee

    Nyní jsou všechna videa z kapitoly PPC Bee k dispozici v aktuálním uživatelském prostředí tohoto šikovného programu.
  • 30. 06. 2022

    Aktualizovali jsme kapitoly Google Data Studio!

    Aktualizovali jsme kapitoly Google Analytics, Google Ads, Sklik, Google Tabulky a Reklamní systémy.

    Nyní jsou videa z aktuálního prostředí Data Studia.

  • 20. 05. 2022

       

    Přidána nová videa do kapitoly Sklik | služba

    Natočili jsme a přidali videa o relativní novince v Skliku, a tou je: Jednoduchá obsahová kampaň. Naleznete je v Sklik | služba - pod kapitolou Branding.
  • 12. 05. 2022

    Byly aktualizovány kapitoly E-mailing, Heureka.cz a přibyly novinky v Google Ads Editoru

    Máme pro vás nově natočenou celou kapitolu E-mailingu, nová videa najdete i v kapitole zbožového srovnávače Heureka.cz a určitě se mrkněte i na přidané novinky u Google Ads Editoru. :-)
  • 29. 03. 2022

    Spouštíme nový studentský režim videopřehrávače

    Spustili jsme nový přehrávač videí. Nyní se vám při studiu otevře studentský režim. Přímo pod videem uvidíte grafiku jak postupujete celým kurzem, kapitolou a podkapitolou. Tahem myši si můžete upravovat velikost jednotlivých oken. Na první pohled uvidíte u lekce v horní části ikonku INFORMACE, kde jsou dostupné materiály ke stažení a odkazy na oficiální nápovědu daného systému (Postupně přidáváme ke všem videím.), dále ikonku DISKUZE, kde se nachází veřejná diskuze k videu a ikonku POZNÁMKY, kam si můžete zapisovat své postřehy, které uvidíte pouze vy. Je zde i ikonka NAHLÁSIT, pro případ, že byste narazili na technické problémy s videem. Budeme rádi, pokud nám dáte v případě problému vědět. 

    Playlist se nachází v pravé spodní části obrazovky. Můžete si jej zvětšit horizontálně i vertikálně a v případě, že kliknete např. na INFORMACE a chcete zpět na playlist, stačí jednou kliknout kamkoliv do zelené plochy playlistu, okno se vrátí do původní podoby. 

  • 10. 03. 2022

    Byla aktualizována kapitola Facebook Obsah

    Přidali jsme nově aktualizovaná videa + videa pokročilých postů, jako je celoproklikávací příspěvek, carousel a canvas.
  • 15. 02. 2022

    Aktualizace Správce reklam

    Aktualizovali jsme rozcestník účelů kampaní.
  • 10. 02. 2022

    Google Analytics 4 | nová videa

    Přidali jsme dlouho očekávaná videa Google Analytics 4. Najdete vše potřebné od založení, přes implementaci do webu, až k vyhodnocení jednotlivých metrik.

  • 05. 11. 2021

    Google Search Console - nová videa | proběhlo

    Nástroj Google Search Console vám usnadní sledování webu ve výsledcích vyhledávání na Google. Mrkněte na novou kapitolu a naučte se pracovat s tímto bezplatným nástrojem :-)
  • 23. 08. 2021

       

    Google Ads - reklamy v Gmailu a Discovery | proběhlo

    Reklamy Google Ads cílené do Gmailu je nyní nově možné vytvořit v rámci kampaně Discovery a my jsme pro Vás vše nově natočilili :-) Reklamy Discovery se také zobrazují v kanálu Objevit nebo na YouTube ;-)
  • 05. 03. 2021

    Obsah na Facebooku - kompletní aktualizace | proběhlo

    Facebook změnil rozhraní a bylo potřeba vše celé přetočit :-) Navíc jsme kapitolu rozšířili i o tvorbu velmi pokročilých typů příspěvků, které jen tak někdo nemá ;-)
  • 31. 01. 2021

    Checklisty pro PPC | proběhlo

    V PPC reklamě je neustále potřeba kontrolovat mnoho věcí. Připravujeme pro vás checklisty, které zaručí, že na nic nezapomenete :-)
  • 27. 11. 2020

    Aktualizace PPCBee | proběhlo

  • 23. 11. 2020

    Aktualizace Google Tag Manager | proběhlo

    Tento špičkový nástroj se dočkal nového kabátu v rámci naší akademie ;-)
  • 06. 08. 2020

    Individuální konzultace se studenty | proběhlo

    Klademe důraz na to, že nejsme jen videotékou, ale kompletním on-line dálkovým studiem. Proto několikrát do roka zveme naše studenty on-lina studia na individuální offline konzultace, kterých mohou využít zdarma.

Mrkněte na FAQ Nejčastěji kladené otázky

Nevyhovuje vám on-line? Studujte prezenční formou
  • stejná osnova školení, jako je to u online formy výuky
  • výborná káva v ceně studia
  • možnost zajít na pivko s lektory :-)
Chci studovat prezenčně

560+ Ověřených recenzí kurzu přes Facebook

Pokud jste byli i vy naši studenti, neváhejte a přidejte recenzi.

607 komentářů
Přidat komentář
Denis Jerie

Kurz Manažer pro internetové projekty byl super, v online části jsem se naučil používat nejvíce používané nástroje pro online marketing. Výhodou je, že se k videím po určitou dobu můžete vracet a to i po úspěšném dokončení kurzu. Co se týče posledních 3 dnů které byly prezenční tak bomba! Znova se projelo to nejdůležitější s tím, že byla možnost při prezentaci se ptát na nejasnoti nebo už trochu více technické věci. Samozřejmě nechyběli ani příklady z praxe a k nim dobrý smysl pro humor. Je vidět, že lektoři jsou profíci ve svém oboru a očividně je baví to, co dělají, protože ta energie při prezentaci byla neskutečná, žadný uspavači hadů jako to to občas bývá ve škole :D. Doporučuji každému kdo by chtěl změnit obor nebo umět ovládat digitální marketing pro svojí firmu.👍

Petra Bízková

Jeden z nejnáročnějších kurzů, které jsem absolvovala. Nicméně také nejpřínosnější. Ač na začátku úplný laik bez znalostí, na konci už zvládám natolik, že mám odvahu se osamostatnit v naprosto novém oboru.

Denisa Hrušková

Absolvovala jsem kurz manazera pro internetove projekty a musim rict, ze parada. Tak velke mnozstvi informaci v jednom kurzu jsem opravdu necekala. Pokud jste zacatecnik, tak se dozvite vse od uplneho zakladu. Videa jsou zpracovana opravdu do detailu a velice prehledne. V prezencni casti se pak dozvite prakticke tipy a triky. Lektori jsou velice mily a zodpovi Vam vse, co potrebujete. Skvele je take to, ze vam videa zustanou po dokonceni kurzu a muzete se k nim vracet. Prima kurzy tedy doporucuji vsemi deseti 👍🏻

Marek Štolle

Manažer pro internetové projekty byla super zkušenost.
Kombinovaná forma studia ideální, prezenční část bohatá na příklady z praxe.

Zora Matulová

Na konci června jsem absolvovala kurz Manažer pro internetové projekty v kombinované verzi. Kurz je koncipovaný na 120 hodin, ale - mi to teda trvalo déle, protože některá videa jsem viděla i 4x :D. Je jasné, že informací je v kurzu enormní množství. Důraz byl kladený na velmi kvalitní zvládnutí základů, zároveň ukazoval další pokročilé možnosti, ke kterým se ráda vrátím, až budu mít základ více "naklikaný". Mile mě překvapily i prezenční dny. Lektoři jsou fajn chlapi, na nic si nehrají, je jim jasné, že spousta lidí s problematikou začíná. Prezenční výuka obsahovala i příběhy/příklad… Zobrazit více

Lucie Stříbrná Štvánová

Před pár dny jsem dokončila kombinovanou verzi " Manažer pro internetové projekty" . A i když to bylo opravdu náročné, jsem ráda, že jsem se odhodlala a na kurz se přihlásila. Přišla jsem do kurzu z úplně jiného oboru a dlouho mi trvalo, než jsem se v pojmech aspoň lehce zorientovala. Není to kurz na 2 hodinky večer po práci. Chce to opravdu čas a věnovat se tomu intenzivně. Vše je velice dopodrobna vysvětleno a možnost konzultace s lektorem je skvělá. S MĚSTEM a BEZ MĚSTA mě straší do dnes, ale je fajn, že se mohu k lekcím vrátit a co potřebuji, tam najdu.

Dominika Kopalová

Absolvovala jsem kombinovanou verzi kurzu "Manažer pro internetové projekty" a všem, kdo se chtějí vzdělat v online marketingu bych ho doporučila. Kurzu jsem se účastnila nepolíbená marketingem a musím říct, že jsem byla překvapená, do jaké hloubky natočená videa šly. Vše se ale dalo zvládnout, jen je potřeba si opravdu na kurz vymezit dostatek času. Jednotlivá témata jsou ve videích pochopitelně vysvětlená a pokud člověk neví, má možnost se v komentářích lektorů zeptat, což je prima. Povinné prezenční dny byly náročné, ale super, zejména díky pohodovým a vtipným lektorům, kteří mají plno zkušeností z praxe. Děkuji a doporučuji primakurzy.cz všemi deseti.

Načíst další komentáře (celkem 10)
Instagram

Prima kurzy Instagram Sledujte nás a nic vám neunikne. Zobrazit profil

Instagram

Prima kurzy Instagram Sledujte nás a nic vám neunikne. Zobrazit profil

Akční cena 26 000 Kč Původní cena: 28 000 Kč

Objednat
E-mailové novinky

Odebírat náš newsletter se vyplatí!

Přidejte se k více než 11 400+ uživatelům a získávejte atraktivní novinky v našich kurzech, které šetří váš čas.